inpakken en de laatste dingen regelen - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Jen - WaarBenJij.nu inpakken en de laatste dingen regelen - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Jen - WaarBenJij.nu

inpakken en de laatste dingen regelen

Door: truestory1982

Blijf op de hoogte en volg Jen

16 April 2014 | Nederland, Sittard

Nog negen dagen te gaan en dan gaan we al heen. Ik heb er veel zin in en de kids ook. Het enige wat we nog moeten doen is inpakken. Nu nemen we niet veel kleren mee maar het is het sorteren van de donaties want we mogen maar een x aantal kilo meenemen en dus moeten we alles sorteren en wegen. De bedoeling is dat wij de familie gaan leren kennen en we blijven ook een paar dagen in Manila. Vervolgens trekken we wat rond bij het rampgebied Ilolo . Ik ga daar uitdelen en wil met de mensen praten. Het lijkt mij vreselijk om te zien maar het is wel de moeite waard. Daarna gaan we naar de mooiste stranden van Filipijnen naar Borocay en vertoeven we in een luxe resort. Na de trekking gaan we weer terug naar de Filipijnen. Er schijnt enorm veel mooie watervallen te zitten en enorm veel geschiedenis. Wij hebben er heel veel zin in en zal proberen om de blog met regelmaat bij te houden en mooie foto's te plaatsen

  • 16 April 2014 - 08:39

    Lolo:

    He jonge dame en kids. Ik ga jullie avontuur heel zeker volgen. Maak het goed en we zien elkaar weer als jullie terug zijn. Ik bewonder je ondernemingsdrang en de dingen die je doet. Geniet van jullie reis en tot spreeks.
    Fer

  • 16 April 2014 - 08:43

    Jen :

    Ah wat lief van je lolo! We doen na de vakantie gauw wat afspreken en bijkletsen! Dikke knuffel

  • 16 April 2014 - 09:26

    Moon:

    Zal je missen sis ;)
    Hoop dat jullie ontzettend zullen genieten.
    Ga zeker steeds ff kieken of er weer iets opstaat.

    Xxx

  • 16 April 2014 - 18:18

    Paul:

    He avonturiers :) Ik wens jullie alvast een voorspoedige reis en onvergetelijke avonturen!
    Ik ga de site regelmatig volgen, kan ik stiekempjes een beetje meereizen he? ;)
    Geniet ervan, en ik kijk erna uit om achteraf de verhalen te horen!

    Groetjes,
    Paul

  • 29 April 2014 - 10:24

    Lolo:

    He reizigers, op die manier krijg je die blog nooit volgeschreven he.
    Die doucht op fb zou ik maar mee naar huis nemen. Die is groter als die wat je thuis hebt he.
    Amuseer jullie he ?
    Fer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jen

Leuk dat je de tijd neemt om onze blog te lezen. Even in het kort wie wij zijn. Ik ben een alleenstaande moeder en reis graag. Vele ouders weerhouden zich om alleen te reizen met de kinderen wat zeer onterecht is. Ik reis best veel en heb veel beperkingen zoals diabetes 1, astma, reuma en neurologische problemen. Voorheen een hersenvliesontsteking gehad op een vakantie en heb daar veel restverschijnselen zoals geheugenproblemen, concentratie verlies, woordvindingsstoornissen Ik ben sinds maart 2014 klaar met revalidatie want heb hiervoor ook zeker een jaar in de rolstoel gezeten en moest opnieuw leren lopen. Dus alle zeikerds die gezond zijn en altijd een smoes zoeken zoals het is zwaar en gevaarlijk alleen! Het is zeker mogelijk om te gaan en heb zoveel beperkingen! Ik ben er trots op en als ik iets wil dat gaat het lukken. tevens schrijf ik boeken voor het goede doel en elk boek wat ik uitgeef schenk ik aan een goed doel. Mijn reis naar filipiijnen ga ik donaties geven aan de slachtoffers en zoek 1 kindje die ik ga steunen dmv geld sturen voor een opleiding zodat ze een toekomst kan opbouwen. Ik wil jullie veel leesplezier toewensen en bedanken dat jullie mijn blog lezen Lieve groetjes

Actief sinds 13 Aug. 2010
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 4900

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 12 Mei 2014

filipijnen

10 Mei 2014 - 12 Mei 2014

laatste dagen

08 Mei 2014 - 08 Mei 2014

boracay paradijs

08 Mei 2014 - 08 Mei 2014

boracay paradijs

27 Juni 1982 - 16 April 2014

alle reizen

18 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: