de charme van Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Jen - WaarBenJij.nu de charme van Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Jen - WaarBenJij.nu

de charme van Canada

Door: truestory1982

Blijf op de hoogte en volg Jen

23 Augustus 2010 | Canada, Ottawa

Heykes allemaal, weer even een update.

Weten jullie wat de charme van Canada is?
Alles is groot, highway, gebouwen,auto's,supermarkt en zelfs de mensen!
Ah ja de mensen zijn breed haha
Behalve de asian people!

Zaterdag zijn we naar wonderland gegaan..hihi en ja hoor daar begon het weer.
Ik moest weer eens door een metaaldetector.
Piep!
Jaa fouilleren again!
Mw heeft een pacemaker,de security rende gauw naar zijn post en kwam met handschoenen aan..mijn god je gaat toch niet denken dat ik me daar ga laten betasten he?als het nou een lekkerding was oke!gelukkig kwam mijn tito en tita ertussen en steekte er een stokje voor..ze leeft toch nog!:-))
Anyway,het was daar kei groot,Chaq genoot erg van wonderland,we waren veel te vinden in Snoopyland kiel was ook niet te stoppen,hij hing in alle attracties en was er niet uit te krijgen.
Na een halve dag besloten we wat te gaan eten,wauw holy shit die hotdog leek op een enorme paardenlul!
Wij kaaskoppen zijn ook niets gewend !hihi dat ding bewoog net nog niet!
Na een lange slopende dag vol attracties zijn we vertrokken,
De kids waren dood op.
Maar we gingen nog naar een filippijns feest toe.
Poh allemaal lekkere dingen,we eten ons hier vet en rond.
Als ik terug ga mag ik wel een extra seat gaan bestellen want dalijk nemen ze ons niet meer mee terug ivm overgewicht.
Het feestje was erg gezellig maar we waren er niet al te lang want de kids waren kapot.
Baya was niet te stoppen met het eten.
Hij begon te huilen als zijn mond leeg was!

Zondag zijn we naar een big asian mall gegaan om te shoppen.
Wauw we keken onze ogen uit!
We werden verwelkomd door een grote dikke vlees gevulde varken.
Dood he maar hij hing er zo charmant bij en leek net alsof hij knipoogte naar ons..hih sjans van een varken!typisch Canadees natuurlijk.
Uiteraard heb ik daar wat leuke en lekkere dingen weten te scoren..Neee stop niet te veel!!!!!dalijk zakken we door het vliegtuig!
Later ben ik met kiel en baya gaan shoppen,wat zagen we?
Een "DRUGS STORE"..nee dat kan toch niet?
In Canada is dat toch illegaal?
Wij kaaskoppen mogen het wel maar hier is het kei illegaal.
Dus ik vroeg me heel erg af wat doet een "drugs store" in Canada,zullen en daarom zoveel verslaafden zijn?Daarom staat America en Canada bekend om hun Drugs activiteiten.
Maar ik dacht laat me toch even naar binnen gaan..
Ik door die klapdeuren heen en werden warm verwelkomd door een ontzettend leuk wijfje.
DRUGS????
Nee natuurl;ijk niet.
Medicijnen,smeersels shampoo en dat soort dingen..hihi nu weet ik dat een "DRUGS STORE" geen drugs verkoopt maar net een KRUIDVAT is whahahahaha.

Binnenkort komt mijn nichtje,gaan we niagra falls en shoppen..update volgt.
Wil de trouwe lezers bedanken voor de leuke en lieve reacties!
Thanks lieverds1

(l)

  • 23 Augustus 2010 - 14:01

    Jeanette:

    Je weet het altijd leuk te beschrijven.
    geniet van je vakantiexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Augustus 2010 - 15:04

    Lee:

    Hey hey,

    Tjonge! Ik wil ook komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo jaloers........................................... Ben nu nog meer depressief! Whuahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Hellllllllllllllllllllllllllllllllllpppppppppppppppppppppp.

    Hey echt, ben blij voor jullie, dat je dit mogelijk heb kunnen maken! Ik kijk echt uit naar je foto's en ofcourse nog meer verhalen. Groetjes aan tita en tito.

    :(:(:( wil ook daar zijn :'( :'( :'( :'( Al die varken stuff kan voor mij wel achterwege gelaten worden, maar de rest, doe mij maar ;) :P :D

    Daaaaaaaag

  • 23 Augustus 2010 - 15:35

    May:

    haha leuk geschreven meis ik lig weer helemal dubbel.
    geniet van je vakantie en keep writing

  • 23 Augustus 2010 - 17:51

    Martijn:

    haha gek wijf
    fijn dat je zo geniet
    hoe is het weer daar?

  • 24 Augustus 2010 - 06:33

    Rogier:

    Hoi Hoi,

    Aan je verslag lees ik dat jullie het goed naar jullie zin hebben. Ze moeten je wel hebben met de beveiliging. Enmisschien komt het de canadezen wel heel apart voor dat soft drugs bij ons legaal zijn. De charme van Nederland wellicht. Ben je trouwens al de natuur in geweest. Dat schijnt daar ook fantastisch te zijn. Mijn zus heeft toenveel Elken gezien en zelfs beren. Het lijkt mij een super land en zou graag zelf eens komen kijken! Jullie heel veel plezier!

    Rogier

  • 24 Augustus 2010 - 12:19

    Sarah&edwin:

    Jen,je bent in nederland al een boef dus krijg je het dubbel terug hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahahahhaahah
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    Laat je maar goed verwennen dat verdien je na zon lange tijd

  • 26 Augustus 2010 - 15:20

    Fieny:

    hey yen, fijn dat jullie het zo leuk hebben!
    als ik weer kom oppassen,dan zal die kleine kletskous wel helemaal niet meer zijn mond houden zoveel heeft hij dan opgedaan.
    kus voor de kids en tot thuis

  • 29 Augustus 2010 - 18:25

    Rogier:

    Waar blijft de update..ben benieuwd

  • 29 Augustus 2010 - 19:35

    Belgje:

    Heij, jaja ik volg je ook hoor! Geniet er maar goed van, want het gaat jammer genoeg allemaal veel te snel. Nog vele leuke,prettige dagen gewenst! Tot binnenkort nog es. Groetjes van The Belg :-)

  • 31 Augustus 2010 - 14:07

    Chay:

    hahha drugs store ...!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

update

23 Augustus 2010

de charme van Canada

20 Augustus 2010

Wat een toestand om Canada in te komen

13 Augustus 2010

voorbereidingen
Jen

Leuk dat je de tijd neemt om onze blog te lezen. Even in het kort wie wij zijn. Ik ben een alleenstaande moeder en reis graag. Vele ouders weerhouden zich om alleen te reizen met de kinderen wat zeer onterecht is. Ik reis best veel en heb veel beperkingen zoals diabetes 1, astma, reuma en neurologische problemen. Voorheen een hersenvliesontsteking gehad op een vakantie en heb daar veel restverschijnselen zoals geheugenproblemen, concentratie verlies, woordvindingsstoornissen Ik ben sinds maart 2014 klaar met revalidatie want heb hiervoor ook zeker een jaar in de rolstoel gezeten en moest opnieuw leren lopen. Dus alle zeikerds die gezond zijn en altijd een smoes zoeken zoals het is zwaar en gevaarlijk alleen! Het is zeker mogelijk om te gaan en heb zoveel beperkingen! Ik ben er trots op en als ik iets wil dat gaat het lukken. tevens schrijf ik boeken voor het goede doel en elk boek wat ik uitgeef schenk ik aan een goed doel. Mijn reis naar filipiijnen ga ik donaties geven aan de slachtoffers en zoek 1 kindje die ik ga steunen dmv geld sturen voor een opleiding zodat ze een toekomst kan opbouwen. Ik wil jullie veel leesplezier toewensen en bedanken dat jullie mijn blog lezen Lieve groetjes

Actief sinds 13 Aug. 2010
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 4918

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 12 Mei 2014

filipijnen

10 Mei 2014 - 12 Mei 2014

laatste dagen

08 Mei 2014 - 08 Mei 2014

boracay paradijs

08 Mei 2014 - 08 Mei 2014

boracay paradijs

27 Juni 1982 - 16 April 2014

alle reizen

18 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: