Wat een toestand om Canada in te komen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jen - WaarBenJij.nu Wat een toestand om Canada in te komen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jen - WaarBenJij.nu

Wat een toestand om Canada in te komen

Door: truestory1982

Blijf op de hoogte en volg Jen

20 Augustus 2010 | Canada, Toronto

Heykes allemaal.
Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de lieve reactie's.
Ik vind het super dat jullie een reactie achter laten.
Dat geeft mij weer nieuwe energie om jullie op de hoogte te houden..

About vertrek en aankomst.
Wat een gedoe.
Het begon op schiphol.
Ze konden de kleine man niet vinden.
"hij is toch echter uit mijn buikje gekomen mevr"!
Na een uur wachten, heen en weer bellen konden we toch inchecken en in het vliegtuig gaan.
Daar begon het..ik moest door de controle en het poortje begon te piepen door mijn pacemaker..Ik zei heel zachtjes" mw ik heb een pacemaker en insulinepomp die doen het poortje laten piepen.
De mw ging op haar manier discreet met deze info om en schreeuwde waar alle passagiers bij waren door de hal:'DEZE MW HEEFT EEN PACEMAKER!!!!!!Godverdomme noemen jullie dat discretie?!
Dus mijn reactie daarop was:MW BENT U ONGESTELD OF ZO?!mw keek mij boos aan en zuchtte diep!
Ik kreeg een speciale behandeling waarbij ik helemaal gefouilleerd werd!
Ik vroeg de mw luid:'IK ZAL VOLGENDE KEER NAAKT KOMEN,SCHEELT EEN HOOP PROTOCOL!

De mannen deden het kei goed.
Baya heeft maar 1 uurke gehuild en chaq was hele reis best lief.
Ook al spraken de mensen geen Nederlands maar het kon hem geen bal schelen of iemand hem zou verstaan1
Chaq kletst toch wel als hij wil kletsen.

Daar aangekomen.
Ik was zo blij dat we er waren.
Maar bij het uitstappen haalden ze ons eruit alsof we bandieten waren.
We werden als bandieten ondervraagd, wie ben je waarom kom je hier, waar is de papa van de kids,wat voor werk doe je?
ANTW:De kids hebben geen vader maar ik ben bezaaid door wat zaadjes!In holland noemen we dat een spermadonor!
Mijn werk?Ik ben patient!
EN IK KOM VOOR MIJN TANTE.
Dat was echter de druppel.
Maar gelukkig kon de man lachen om mijn antwoorden en liet mij toe in Canada.
Ik was even bang dat we weer terug konden gaan dus zette mijn beste charmes in de strijd(met mijn vermoeide kop en hangende oogleden die mijn buik bijna reikte!)
Humor doet het vaak ook goed en gelukkig had ik de juiste man getroffen!
Zucht WELCOME 2 CANADA!

Maar de liefde van mijn tita en tito maken mijn hele reis weer goed.
Wat een scheetjes!

More update later!

LOVE U ALL

Het is leuk als jullie blijven reageren,geeft mij weer moed en inzicht dat ik moet schrijven!

  • 20 Augustus 2010 - 13:05

    Meniek:

    Hey moppie,
    Heb wel even moeten lachen om je belevenis, denk dat jij opdat moment niet echt moest lachen. Jeetje, wist niet dat ik bevriend was met een crimineel, hahaha.
    Zal goed opletten of ik jullie in t nieuws zie vanavond, hahaha.
    Zo genoeg geouwehoerd. Rust lekker uit daar en veel plezier!!!!
    luf joe

  • 20 Augustus 2010 - 13:22

    May:

    hahahahaha ja meis je ziet er niet uit als een bandiet maar je bent het ook,dat bewijst genoeg!!!!!!!
    Geniet van je vakantie en zorg dat je niet in de cel raakt!haha

  • 20 Augustus 2010 - 17:50

    Chay:

    hehe ben blij dat je goed aangekomen. En wow super lief van je chaquille en bayani.. makkelijk kids.
    ik zie je gauw en lekker halik kay bayani chaquille en familie daar ok? veel liefs van mij

  • 20 Augustus 2010 - 21:30

    Fieny:

    ja yen, ik ken je nog niet zo lang,maar heb je wel goed leren kennen, je gaat holder de bolder door het leven en toch weet je alles steeds goed voor elkaar te krijgen!
    je zegt je hebt twee lieve kids hé, maar die hebben ook een hele toffe mam!
    geniet ervan, leuke vakantie en een goeie terugreis want dat is niet niks met twee van die kleintjes

  • 22 Augustus 2010 - 11:10

    Lee:

    Hey hey,

    Wat fijn en goed om te horen. Ik heb me weer eens rot gelachen om dit verhaal! Ik ben trots op je! Chaq en Baya hebben getroffen met jou als moeder. Altijd voorzichtig en euh geniet extra voor mij okiedokie ;) Groetjes aan iederee daar en hou van jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

update

23 Augustus 2010

de charme van Canada

20 Augustus 2010

Wat een toestand om Canada in te komen

13 Augustus 2010

voorbereidingen
Jen

Leuk dat je de tijd neemt om onze blog te lezen. Even in het kort wie wij zijn. Ik ben een alleenstaande moeder en reis graag. Vele ouders weerhouden zich om alleen te reizen met de kinderen wat zeer onterecht is. Ik reis best veel en heb veel beperkingen zoals diabetes 1, astma, reuma en neurologische problemen. Voorheen een hersenvliesontsteking gehad op een vakantie en heb daar veel restverschijnselen zoals geheugenproblemen, concentratie verlies, woordvindingsstoornissen Ik ben sinds maart 2014 klaar met revalidatie want heb hiervoor ook zeker een jaar in de rolstoel gezeten en moest opnieuw leren lopen. Dus alle zeikerds die gezond zijn en altijd een smoes zoeken zoals het is zwaar en gevaarlijk alleen! Het is zeker mogelijk om te gaan en heb zoveel beperkingen! Ik ben er trots op en als ik iets wil dat gaat het lukken. tevens schrijf ik boeken voor het goede doel en elk boek wat ik uitgeef schenk ik aan een goed doel. Mijn reis naar filipiijnen ga ik donaties geven aan de slachtoffers en zoek 1 kindje die ik ga steunen dmv geld sturen voor een opleiding zodat ze een toekomst kan opbouwen. Ik wil jullie veel leesplezier toewensen en bedanken dat jullie mijn blog lezen Lieve groetjes

Actief sinds 13 Aug. 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 4928

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 12 Mei 2014

filipijnen

10 Mei 2014 - 12 Mei 2014

laatste dagen

08 Mei 2014 - 08 Mei 2014

boracay paradijs

08 Mei 2014 - 08 Mei 2014

boracay paradijs

27 Juni 1982 - 16 April 2014

alle reizen

18 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: