update - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jen - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jen - WaarBenJij.nu

update

Door: truestory1982

Blijf op de hoogte en volg Jen

29 Augustus 2010 | Canada, Toronto

Hi allemaal.
Sorry dat ik niet heb geschreven maar ik had het ontzettend druk en kwam niet aan mijn verslag toe.
Ik weet niet hoe ik foto in mijn blog moet plaatsen maar ga zo proberen op mijn site te plaatsen.

Vorige week flink geshopt in een Canadese outlet .
Wauw iedereen liep kris kras door de winkel en als haaien op alle spullen rennen.
Ook mijn nicht Elenor en wij hebben behoorlijk wat weten te scoren.
Ik weet alleen niet hoe ik alles mee naar Nederland krijg.
HIhi dat wordt smokkelen!:-P
Verder zijn we naar Niagra falls gegaan.
Gigantisch fantastisch,wonderbaarlijk mooi.
Geen woorden voor.
Normaal heb ik een grote mond maar heb zo van de watervallen genoten!
Daar hebben we een hotel genomen en mijn nicht elenor en ik zijn in de avond flink aan de baileys gegaan.
Gelukkig in de buurt van het hotel:-P
Ook de kinderen hebben erg genoten van alles.Chaq die was helemaal in de ban van de watervallen,baya was helemaal rustig hihi

Helaas gaan we morgen al inpakken.
We zien er erg tegenop om weg te gaan.
Deze mensen zijn zo gastvrij!
Heerlijk filippijns eten,uit eten gegaan,shoppen,en even niet aan het godvergeten ziekenhuis te denken.
Wauw wat kan het toch heerlijk zijn als je daar even niet aan hoeft te denken.
Ik heb een heerlijke tijd hier gehad.
Mijn tita heeft mij ook erg in de watten gelegd.
Ze had een facial en body massage geregeld, nagelpedicure,heerlijk..zucht

Vandaag heb ik voor mijn lieve tante een mooie bos bloemen gehaald en een kei gave goudenklokje.
Ze was er erg blij mee.
Morgen ga ik de laatste dingen doen en dinsdag in de nacht vliegen we terug..snik snik..iemand een kleine waterval?:-(

  • 30 Augustus 2010 - 07:54

    Meniek:

    Mooie foto's meisje,
    Ik geloof graag dat je daar niet weg wilt.
    Geniet deze 2 daagjes nog ff. Ben blij om je weer te zien woensdag ;)
    Knuffel

  • 30 Augustus 2010 - 09:05

    Lee:

    IN! wat is je gmail? Vroeg me af of je nog kilo's over heb? Wou namelijk aan je vragen of je de twilight serie boeken voor mij wilt meenemen PLEASE!!!! De serie bestaat uit 4 boeken. De set zit in een doos en in de doos zitten hardcover boeken. Ik hoop dat je nog ruimte hebt. Het duurde even voor ik wist wat ik nou wou :s

    Dan ga ik nu je update story ff lezen :)

  • 30 Augustus 2010 - 09:10

    Lee:

    Leuke foto's en zo te zien is het weer daar een stuk aangenamer dan hier met ons regen en overstrominkjes :D Kleine watervalletje hebben we hier ook: de putjes :)

    Tot gauw en hopelijk ben ik te laat met mijn boeken :s

  • 30 Augustus 2010 - 13:38

    May:

    geniet van je laatste welverdiende dagen meisje.
    hvj

  • 30 Augustus 2010 - 21:41

    Jeroen:

    ziet er goed uit zeg!!!!!!!!!!!volgende keer gaan wij mee!

  • 31 Augustus 2010 - 07:29

    Fieny:

    hey yen, wat is het daar mooi zeg je zult echt wel genoten hebben.
    jammer dat het weer om is hé enne een goeie terugreis! tot thuis doei

  • 02 September 2010 - 21:24

    Jeroen:

    hopelijk is je reis goed verlopen,ik heb genoten van je leuke verslagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

update

23 Augustus 2010

de charme van Canada

20 Augustus 2010

Wat een toestand om Canada in te komen

13 Augustus 2010

voorbereidingen
Jen

Leuk dat je de tijd neemt om onze blog te lezen. Even in het kort wie wij zijn. Ik ben een alleenstaande moeder en reis graag. Vele ouders weerhouden zich om alleen te reizen met de kinderen wat zeer onterecht is. Ik reis best veel en heb veel beperkingen zoals diabetes 1, astma, reuma en neurologische problemen. Voorheen een hersenvliesontsteking gehad op een vakantie en heb daar veel restverschijnselen zoals geheugenproblemen, concentratie verlies, woordvindingsstoornissen Ik ben sinds maart 2014 klaar met revalidatie want heb hiervoor ook zeker een jaar in de rolstoel gezeten en moest opnieuw leren lopen. Dus alle zeikerds die gezond zijn en altijd een smoes zoeken zoals het is zwaar en gevaarlijk alleen! Het is zeker mogelijk om te gaan en heb zoveel beperkingen! Ik ben er trots op en als ik iets wil dat gaat het lukken. tevens schrijf ik boeken voor het goede doel en elk boek wat ik uitgeef schenk ik aan een goed doel. Mijn reis naar filipiijnen ga ik donaties geven aan de slachtoffers en zoek 1 kindje die ik ga steunen dmv geld sturen voor een opleiding zodat ze een toekomst kan opbouwen. Ik wil jullie veel leesplezier toewensen en bedanken dat jullie mijn blog lezen Lieve groetjes

Actief sinds 13 Aug. 2010
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 4920

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 12 Mei 2014

filipijnen

10 Mei 2014 - 12 Mei 2014

laatste dagen

08 Mei 2014 - 08 Mei 2014

boracay paradijs

08 Mei 2014 - 08 Mei 2014

boracay paradijs

27 Juni 1982 - 16 April 2014

alle reizen

18 Augustus 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: